Zara-home - Broșură Online Iunie 2023
Comerțul electronic este în plină expansiune, dar te-ai întrebat vreodată de ce anume publicul tău țintă vrea să cumpere online?
Deși companiile petrec mult timp încercând să își definească persoanele cumpărătorilor și clienții ideali, ele trec adesea cu vederea psihologia de bază din spatele cumpărăturilor online.
Odată cu schimbarea vremurilor, comerțul electronic a devenit un mod de viață, iar întreprinderile au găsit o modalitate de a satisface nevoile decizionale ale clienților.
Produse de zara-home
Gamă largă de produse din care puteți alege
Prețuri competitive la toate produsele.
Feedback de la alți cumpărători online
Posibilitatea de a compara prețurile
Economisiți mult timp
Un magazin online vă oferă posibilitatea de a depăși problemele de spațiu pe rafturi și de a include mai multe stocuri în afacerea dumneavoastră.
Deși poate părea o provocare pentru majoritatea proprietarilor de afaceri cu amănuntul, capacitatea de a oferi o gamă largă de produse online este unul dintre principalele motive care stau la baza trecerii la cumpărăturile digitale. Din ce în ce mai mulți oameni caută mărcile online mai degrabă decât în magazine: au mai multe variații în ceea ce privește produsele, dimensiunile, disponibilitatea etc.
De exemplu, Amazon a început ca un vânzător de cărți online. Dar astăzi se vinde de toate, de la haine, pantofi, genți, ceasuri și până la alune.
În prezent, există mai multe persoane care vizitează magazinele fizice pentru a verifica un produs, mărimea, calitatea și alte aspecte. Dar foarte puțini dintre ei fac achiziții în aceste magazine. În schimb, au tendința de a căuta același produs online.
Motivul este așteptarea unui preț competitiv. Acești clienți sunt cunoscuți sub numele de vânători de chilipiruri.
Dacă puteți, oferiți prețuri competitive pentru produsele dvs. în comparație cu magazinele fizice.
De exemplu, Snapdeal oferă o "ofertă a zilei", în care prețul produselor este considerabil mai mic decât cel din magazine. Acest lucru îi face pe clienți să creadă că fac o achiziție bună, iar sentimentul de urgență în jurul vânzării crește numărul de conversii.
Potrivit Internet Retailer, 62% dintre consumatori caută recenzii online despre un produs sau un serviciu înainte de a-l cumpăra. Această cifră nu face decât să întărească importanța site-urilor de comerț electronic.
În magazinele fizice, este imposibil pentru un cumpărător să știe ce spun ceilalți clienți despre produse. Și acesta este un alt motiv pentru care preferă să cumpere online.
Oferiți recenzii ale clienților, evaluări sau mărturii ale produselor dvs. și afișați-le în mod clar pe paginile produselor. Cu cât ratingul este mai bun, cu atât cresc șansele de vânzare.
Trecerea de la un magazin la altul poate fi foarte plictisitoare. Pe de altă parte, schimbarea site-urilor pentru a compara prețurile produselor de la diferite mărci este mult mai ușoară. În afară de recenziile oferite în diferite magazine online, prețurile sunt următorul lucru pe care clienții îl caută.
Cel mai bun mod de a face acest lucru este să arătați un preț inițial și prețul pe care îl oferiți. Le este mai ușor să facă diferența și, prin urmare, șansele ca aceștia să se uite la alte magazine online devin mult mai mici.
De exemplu, dacă aveți o ofertă de iarnă, asigurați-vă că afișați prețul inițial, procentul de reducere pe care îl oferiți și noul preț pe paginile produselor. Și nu uitați să evidențiați oferta pe pagina dvs. de start.
Deplasarea la magazine care nu sunt în apropiere doar pentru că doriți să cumpărați de la un anumit brand poate fi descurajantă. Acesta este motivul pentru care majoritatea clienților caută magazine online. Posibilitatea de a naviga printre produse și de a cumpăra ceea ce doresc, de oriunde s-ar afla, le economisește mult timp.
Dar ceea ce caută acești clienți este, în general, eficiența livrării pe care o oferă un magazin cu amănuntul online. Fie că este vorba de "livrare în ziua următoare", "livrare în 48 de ore" sau "livrare standard în termen de 7 zile de la comandă", păstrați informațiile de livrare absolut clare. Și, dacă este posibil, oferiți-le posibilitatea de a-și alege data de livrare.